Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytyoputkessa (jatk.)

Hyvää perjantai-iltapäivää teille lastenvaunuja työntäville ja kaikille muillekkin.
Muistan niin elävästi, kun itse ensimmäisiä hoitoja saaneena seurasin lasten touhuja.Nuorimmainen oli silloin 8kk ja seuraava vajaa kaksi vuotias, toiset jo isompia.
Onko teillä kodinhoitaja yhtään auttamassa arjen pyörityksessä?
Meillä oli kodinhoitaja auttamassa päivittäin ja vaikka sanoin alussa, että muistan elävästi sen ajan, en muista esimerkiksi poikani ensi askeleita tai sanoja. Muistan kyllä, että he olivat pieniä, tottakai. Kaiketi olin niin pyörryksissä hoidoista ja sairaudesta, että tyydyin seuraamaan arjen pyöritystä sivusta. Ulkona kävimme kodinhoitajan kanssa koko sakki,hän työnsi vaunuja ja piti minua pystyssä, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Onneksi kodinhoitaja oli koko ajan sama ihminen. Hänestä tuli perheemme varaäiti ja olemme lämpöisissä väleissä edelleen.
Nyt on niin paljon helpompaa, kun lapset ovat koulussa ja jo kovasti omatoimisia, hoitavat ja passaavat äitiä, kun on tarvis.
Jaksamista sinne vaunujen lykkimiseen ja vauvojen hoitamisiin
lämmöllä julia
julia | 16.3.2007 klo 16:20:46