Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytyoputkessa (jatk.)
Toka CEF tuntui kovemmalta, tuli huono olo jo tiputuksen aikana. Mutta illalla sitten oksensin kaksi kertaa, enkä juuri mitään saanut alas. Nyt olo onneksi parempi ja syönytkin jo olen. Voimat taas vähissä, siispä mies lähti vaihteeksi vaunuja työntelemään. Minä huilailen tässä tietokoneen äärellä, piti kyllä mennä nukkumaankin. Mutta oli niin paljon juttuja luettavana eilisestä lähtien, että tässä vielä ollaan.Meillä mies pitää vanhempainloman loppuun. Tyttö oli 3kk, silloin kun sairastuin. Ei olisi tullut muuten mitään. Isovanhemmat myös pajon hoitaneet, ollaan paljon oltu tytön kanssa mun vanhemmilla hoidossa. Tuntuu oudolta, että mies menee huhtikuussa töihin. Toivottavasti mulla voimat palaavat hoitojen jälkeen. Mutta aika näyttää sitten. Vierasta kodinhoitajaa en onneksi ole tarvinnut, ollaan pärjätty omin voimin. Vaikka välillä on vaikeaa ollut, pinna kireällä molemmilla. Yötkin on edelleen kovin katkonaisia, tyttö ei tahdo saada touhuja katkeamaan yölläkään. Mutta ihana on ollut seurata huimaa kehitystä eikä tämä sairastaminen ole häneen tuntunut vaikuttavan. Äiti on vaan välillä väsyneempi.
Nyt taidan mennä hetkeksi pitkäkseni.
Voimia kaikille! mimi
- Sytyoputkessa (jatk.)lillukka
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)marraskuu
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)piastar
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)lillukka
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)lokakuu
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)vuosi54