Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytyoputkessa (jatk.)
Flunssasta ollaan toipumassa, pitkä tauti on ollutkin. Olen kuitenkin jo aika hyvin jaksellut. Tänään menen labraan ja huomenna eka CEF. Lillukka, kiva kuulla että sulla on mennyt noinkin hyvin. Mua jotenkin jännittää ihan kauheasti, ei mulla taxon kanssa ollut ollenkaan tällainen olo. Ehkä se on vaikuttanut, kun on lueskellut muiden saamia sivuvaikutuksia ja mietiskellyt liikaa.Nyt tämä viikko on kyllä ollut tosi kiireinen. Me remontoidaan vanhaa rivaria ja siinä onkin ollut monenlaista suunniteltavaa. Olen hiki hatussa kierrellyt kauppoja. Vähän liikaa on ollut, kun voimat muutenkin on aika rajalliset.
Kyllä ajattelin itsekin ensi viikon pysytellä kotioloissa ettei vaan tule muita tauteja. Varsinkin tota noro-virusta on vissiin paljon liikkeellä ja se tarttuu todella helposti. Ei tähän ole kiva mitään tautejakaan saada. Parempi olla varuillaan siinä vaiheessa, kun vastustuskyky on matalimmillaan.
Aurinkoista pakkaspäivää kaikille!
mimi
- Sytyoputkessa (jatk.)lillukka
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)marraskuu
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)piastar
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)lillukka
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)mimi
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)lokakuu