Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytyoputkessa (jatk.)
Hei Kevätmieli ja kaikki muutMulla on vähän samanlaisia kokemuksia haavan paranemisen kanssa. Ensinnäkin sitä punktoitiin 12 kertaa ja sitten se tulehtui ja alkoi märkiä. Söin 3 antib. kuuria ennen kuin parani. Se oli aika kurjaa. Nyt on sytot ja säteet saatu. Hiukset on n. 3 cm mittaiset. Entisistä jutuista kun pääsee eroon niin uusia tulee. Jouduin lopettamaan Tamofenin syönnin, koska siitä tuli niin pahaa ihottumaa. Aivan kuin mulla olisi joku rokko. Koko kroppa, jalat ja kädet on täynnä punaisia näppylöitä ja länttejä. Kutina on aivan mieletön. Nyt en tiedä mitä jatkossa. Tamofenia en kuitenkaan voi ottaa. Onko olemassa täysin korvaavaa lääkettä vai onko olemassa joku vähemmin tehokas kakkos vaihtoehto, en tiedä. Loppukuusta on kokeet, sitten tietää mitä hormoonia ylipäänsä voin ottaa vain voinko ottaa mitään. Sitten on vielä keuhokuva ja luustokartta.
Kaikesta huolimatta eilen oli ihana päivä. Aurinko paistoi ja kävin hiihtämässä. Ensimmäinen todella keväinen päivä. Hiihtämään aion nytkin lähteä.
Viime aikoina olen aika vähän vieraillut tässä foorumissa ja syy siihen on, että yritän elää täysillä syövän jälkeistä elämää. Olette silti kaikki aina mielessäni ja olen hengessä mukana. Olen palannut töihin ja nautin siitä suunnattomasti.
Voimahalaus kaikille kanssasisarille.
T: Syysunelma
- Sytyoputkessa (jatk.)lillukka
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)marraskuu
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)piastar
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)lillukka
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)lokakuu
- Re: Sytyoputkessa (jatk.)vuosi54