Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytyoputkessa (jatk.)

Hei vaan!
Oireet tutunkuuloisia.Mulla oli 2.Cef viime perjantaina. Mullakin tuntuu olevan juuri kuin sinulla lillukka että pahoinvointi alkaa jo samana iltana. Lisäksi olen hyvin väsynyt ainakin seuraavan päivän (liekö psyykkistäkin, varmaan)! Mutta älä huoli kyllä se pahoinvointi hellittää pikkuhiljaa, mulla 3-4 päivän päästä. Minä olen syönyt nuo päivät Metopramia ja Kortisonia.Luomet on tosiaan vähän turvoksissa. Silmätippoja käytän (kannattaa pyytää lääkäriltä resepti,ovat siten halvempia ostaa). Ja makuaisti tosiaan muuttuu, suussa inhottava raudan maku kun ois rautanauloja imeskellyt! Ja mulla ainakin juuri kun alkoi tuntuun että makuaisti palautui niin olikin jo seuraavan cef:n vuoro. Mutta, mutta ajattelen että nämä tosiaan puree syöpäsoluihin kun on noita sivuvaikutuksiakin.Jos ei olis mitään tuntemuksia alkas ehkä pelkään ettei ne vaikutakkaan niin kuin pitäisi!
Voimia kaikille,
meri
meri64 | 16.2.2007 klo 11:41:33