Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytyoputkessa (jatk.)

Voimia mimille ja muille juuri hoidot saaneille!
Pinnistelkää vielä, päivä päivältä olo helpottaa!Ja pahoinvointilääkkeitä surutta suuhun!
Meillä vietettiin tänään ne kaverisynttärit. Kolmetuntia ne vaan kestivät ja tyttäreni hoiteli ohjelmapuolet. Minä laitoin vaan astiat ja herkut pöytään. Ja silti, kun raahustimme uimahallilta kotiin, olin niin väsynyt, että viime metrit sänkyyn olivat tooosi pitkiä. Siellä sitten makasin pari tuntia unen ja valveen rajamailla ja nyt möngin ylös. Pojat onneksi laittoivat tortilla-aterian, että sain mennä valmiiseen pöytään.
Luulin jo olevani paremmassa kunnossa mutta ehkä en sitten vielä ole. Itku meinasi päästä, kun yritin laittaa synttärikakkuun kynttilöitä. Kädet vapisivat vimmatusti ja kynttilät menivät miten sattuu. Onneksi anoppi tuli hätiin. En välitä siitä, että ne olivat vinossa vaan siitä, että minä kädentaitoja ammatikseni ohjaava ihminen en pystynyt kynttilöitä kakkuun tökkimään, kermaakin oli enemmän mun sormissa kun kakussa.
No, tytölläni oli ihanat juhlat ja se on tärkeintä. Nyt takaisin petiin katsomaan telkkua, siihen minusta tällä hetkellä ainakin on.
Vähän masis julia
julia | 17.3.2007 klo 19:44:01