Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MUNASARJASYÖPÄ

Minulla ei kaikki hiukset lähteneet, koska käytin "jäähattua".
Lääkäri sanoi, että kyllä ne lähtee,mutta halusin kokeilla ja niin jäi täysin kalju kokematta.Tosi tosi ohuthan se pää oli, mutta kotona sai kulkea ilman perukkia.Minä en meinannut tottua millään perukkiin ja huivia pidinkin paljon.
Toukokuun 18 pvm sain viimeisen tiputuksen ja heinäkuun lopulla
uskalsin ulos omalla tukalla.Ei tullut kiharaa, eikä muutenkaan hiukset muuttuneet.Minä olen parturi- kampaaja ja siksi hiusasiat kiinnostaa.Itse koin ripsien ja kulmien lähdön vielä pahempana, kuin hiusten lähdön.Ne kasvaa kyllä tosi nopsaan takaisin.
Eikö lääkäri määrännyt sinulle hormoonia??
Minä rupesin käyttämään hormoonia heti sairaalassa.Lääkäri sanoi, että hyppisin seinille jos en käyttäisi sitä.Puhuttiin kyllä rintasyövän riskistä,mutta en pelkää sitä.Sitä voisi sairastua muutenkin tai sitten ei.Mistä näitä tietää.
Olen kuulut,että melkein kaikilla hoidot siirtyy jossakin kohtaa.Kolme viikkoa on kuitenkin lyhyt aika kropan palautua.
Ota vain tosissaan se asia,että vältät sairaita ja flunssasia ihmisiä.Minä jouduin 2 ja 3 tiputuksen välissä osastolle,kun kuume iski.Silloin tajusin,ettei vastustuskykyä todellakaan ole.Minäkin sain tartunnan kotoa,koska ei voi evakkoon lähteä.
Nyt tuli pitkä teksti, mutta toivottavasti asiaa.
piitu | 20.8.2007 klo 23:19:41