Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: MUNASARJASYÖPÄ
Minulle tehtiin ct-kuvaus siinä vaiheessa huhtikuun alussa kun syöpä todettiin. Nyt kun 6 hoitoa takana tehtiin uusi kuvaus joka oli laajempi. Ekassa oli vain vatsan alue ja nyt kaulasta alaspäin.Tiistaina lääkäri selittää kuvauksen tuloksen. On ollut pitkä 2 viikkoa odottaa tulosta ja tietoa siitä miten hoito jatkuu. Hoitaja kyllä luki kuvaustuloksen minulle ja siellä oli jossain että melkein pois jotain. Siitä hoitaja päätteli että hoito jatkuisi vielä muutaman kerran. On se tuo mieli kumma kun ei muista mitä ja missä se oli. Miten voi unohtaa heti puhelun jälkeen asia? Nyt olen ajatellut positiivisesti että hoito jatkuu jotta kaikki lähtisi pois. Tuntuu vain niin piiiitttkältä tämä odotus. Ehkä pahinta on se ajatus että taas iskee se väsymys. Olin kuvitellut että syyskuussa jaksan jotain jo enemmän. Nyt sitten vain kuvitelmat pois ja hoitoa saamaan.
- MUNASARJASYÖPÄ annimaria70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ syöppis
- Re: MUNASARJASYÖPÄ meikku
- Re: MUNASARJASYÖPÄ toiveikas
- Re: MUNASARJASYÖPÄ eloisa-70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ eerika
- Re: MUNASARJASYÖPÄ piitu
- Re: MUNASARJASYÖPÄ annimaria70