Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: MUNASARJASYÖPÄ
Hei!Olen muutaman vuoden sinua vanhempi (41v.)ja samaista tautia sairastava. Aluksi olen pahoillani, että sulla noin nuorena elämä muuttui tämän taudin myötä. Itselleni kävi myös näin ja tässä on totuttelua vieläkin vaikka toteamisesta on jo 10kk aikaa, edelleen käyn hoidoissa ja lähtötilanteeni on erilainen kuin sulla, mulla se on jo ehtinyt levitä maksaan, mutta toiveikas olen että tauti saataisiin kuriin. Olen elellyt suhtkoht normaalia elämään päivä kerrallaan tai viikko kerrallaan ja turvautunut Taivaan Isän antavaan voimaan. Kyllä se on totta, että niinkuin kerroit, että elellään hoitojen mukaan, minäkään en juuri suunnittele mitään, kun ne saattaa muuttua kerrasta, välillä on parempia päiviä, välillä taas ei.
Rankkaahan tämä on näiden hoitojen aikana, kun hoitojen loppua ei näy, mutta toivoa täytyy pitää yllä. Toivon sydämestäni sulle voimia tuleviin hoitoihin ja tsemppiä kaikesta huolimatta. Voimahalein -eerika- Jos sulla on vaan mitä kysyttävää, niin kysele ihmeessä.Yritän auttaa parhaani mukaan..
- MUNASARJASYÖPÄ annimaria70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ syöppis
- Re: MUNASARJASYÖPÄ meikku
- Re: MUNASARJASYÖPÄ toiveikas
- Re: MUNASARJASYÖPÄ eloisa-70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ eerika
- Re: MUNASARJASYÖPÄ piitu
- Re: MUNASARJASYÖPÄ annimaria70