Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MUNASARJASYÖPÄ

Hei Pike ja muut naiset, olen lukenut viestejänne. Niistä en kuitenkaan saanut vastausta mieltäni painavaan asiaan. Minulta leikattiin kohtusyöpä, siinä samassa vietiin munasarjat myös, imusolmukkeita sen sijaan ei otettu ainuttakaan. Pian edessä on emättimen sädehoito. Nyt kuitenkin pelottaa kauheasti. Sivuvaikutukset vaikuttavat armottomilta. Hoito aiheuttaa emättimen arpimuodostumisen ja kuroutumisen. Virtsatietulehduksen saa kuulemma herkästi ym... Onko kukaan kokenut tälläistä hoitoa mikä minulle on nyt tulossa? Mitenkä käy sukupuolielämän tälläisen hoidon jälkeen? Pliis kertokaa!

Minulle leikkaava lääkäri sanoi, ettei hormoonihoitoa voi antaaa ainakaan muutamaan kuukauteen näiden hoitojen vuoksi.
Hikoilua on onneksi ollut vain vähän tähän mennessä.
Vatsa on murissut minullakin aika lailla. Sairaanhoitaja sitten kertoi, että suolet ne siellä hakee uutta paikkaa ja täyttävät tyhjän kolon. Ummetusta on ollut myös, mutta nyt on alkanut toimimaan joka päivä(neljä viikkoa leikkauksesta).
pihlava | 13.9.2007 klo 16:34:40