Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: MUNASARJASYÖPÄ
Kiitti viestistä. On maanantai-iltapäivä ja odottelen soittoa Oulusta OYS:sta että pääsenkö huomenna kolmanteen sytostaaattihoitoon. Piti mennä jo viime viikolla mutta neutrofiili oli liian alhainen kuten edelliselläkin kerralla kun yritettiin kolmen viikon väliä. Mulla on kans taxol-karboplatin sen kuusi kertaa. Kuinka nopeasti sulla kasvoi hiukset takaisin viimeisen hoidon jälkeen? Nyt on ollut vähän alavireinen olo, mielialat vaihtelee ja hikoiluttaa. Jokohan mulla on jo vaihdevuosioireet???? Yritän elää myös niin normaalia elämää kuin mahdollista hoitojen välillä. Mulla ei ole toistaiseksi tullut pahoinvointia, mutta kova väsymys, nivelsäryt ja hikoilu ovat tuttu vieras muutaman päivän ajan hoidosta. Tai ei se heti ala, seuraavana päivän iltapäivän puolella on ainakin nyt edellisillä kerroilla alkanut ja on tosiaan muutaman päivän, melkein voi sanoa et vajaan viikon, eikä sitä ole senkään jälkeen kunnossa. Kolmas viikko on aina "normaalein" jos tässä voi sitä sanontaa käyttää. Tuntuu kuin mikään ei olisi enään normaalia sen päivän jälkeen kuin sain tän sairauteni selville. Se kai tässä ahdistavaa on kun muut elävät ympärillä ns. normaalia elämää ja itsellä on elämä muuttunut täysin. Ja huomaan etteivät ne, jotka eivät ole tätä kokeneet ymmärrä mun tunteita, vaikka haluaisivatkin. Viestisi antoi minulle toivoa että kyllä nämä hoidot minultakin loppuu joskus. Onneksi tosiaan tämä ei ollut levinnyt. Lämpimästi kiitoksia toivotuksistasi ja elämäniloa sinulle, Anitta.- MUNASARJASYÖPÄ annimaria70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ syöppis
- Re: MUNASARJASYÖPÄ meikku
- Re: MUNASARJASYÖPÄ toiveikas
- Re: MUNASARJASYÖPÄ eloisa-70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ eerika
- Re: MUNASARJASYÖPÄ piitu
- Re: MUNASARJASYÖPÄ annimaria70
- Re: MUNASARJASYÖPÄ pike44