Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MUNASARJASYÖPÄ

Hei!
Olen pahoillani, että Sinäkin jouduit kavalan munasarjasyövän uhriksi. Minut leikattiin 4 vuotta sitten samoilla operaatioilla kuin sinut. Olin silloin 28-v. Syöpä ei ollut levinnyt, selviä kasvaimia oli vain munasarjoissa. Toki patologi löysi tutkimuksissaan soluja muualtakin; virsarakon päältä, suolistosta ja vatsapaidasta. Kävin kevään 2004 aikana 5 kertaa hoidoissa, coctaili oli hieman eri kuin Sinulla, koska olin allerginen taxolille. Keväästä en juuri muista mitään, menin vain hoitojen mukaan. Hiukset pysyivät kuitenkin päässä ja olin takaisin työelämässä jo 2 kk jälkeen leikkauksesta. Toki hoitojen jälkeen meni noin viikko, kun en jaksanut mennä töihin.

Nyt siis tulee jouluna 4 vuotta leikkauksesta ja kontrolleissa olen käynnyt ensin 3 kk välein ja nyt 4 kk välein. 2 vuoden jälkeen otettiin tomografia, jossa kaikki oli ok. Tänä syksynä sain lääkäriltä todistuksen adobtioprosessia varten. Siinä luki että olen 100% TERVE!

Eli suunnilleen samoista lähtökodista lähdin kuin sinä ja lopputulos on tämä! Joten toivon sinulle kaikkea hyvää ja reipasta mieltä, vaikka joskus se käykin pohjamudissa asti!

Kosmoskukka | 20.8.2007 klo 19:33:47