Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: selästä uusi rinta
Heippa!Rintojen ulkonäkö muuttuu viikkojen kuluessa, joten odottele rauhassa. Mulla on leikkauksesta vajaa 7 vkoa, pienennetty rinta on ihan nätti, implanttirinnassa on vielä krymppyä, joka voi johtua siitä, kun ei ole vielä lisätty nestettä proteesiin (=laajennettava silikoni-implantti).Mun kirurgi varoitteli ennakkoon arvioimasta rintojen ulkonäköä ennen lopullista paranemista, aluksi pienennetty rinta korjataan "yläasentoon", n.6 kk:n kuluttua pitäisi olla ok ja mullahan on jo nyt.Välttämättä nestettä ei kerry kainalon seutuun niin paljon, että pitäisi punktoida, minulla ei punktoitu kertaakaan ja dreenit poistettiin jo sairaalassa.
Muhkuroita rinnoissa on aina leikkauksen jälkeen, koska leikkauksessa syntyy mustelmapahkuroita ja kudosnestettäkin kertyy, tämä on ihan luonnollista. Toivottavasti nämä tiedot lohduttivat edes hiukan!Kokemasi tunnemylläkkä on ihan normaalia sairauden ja ison leikkauksen jälkeen!Voimia ja oikein hyvää toipumisaikaa Sinulle!
- Re: selästä uusi rintaAnskuli
- Re: selästä uusi rintaKatjusmaaret
- Re: selästä uusi rintapirkko35
- Re: selästä uusi rintakesä-09