Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Uusi työ

Jepjep ja kiitos vaan :o) En ajatellutkaan laittaa elämääni "odotustilaan" tämän taudin takia. Lääkärintarkastuksessa työtä varten kysyttiin mielipidettä omasta terveydentilasta ja minä totesin, että ERITTÄIN HYVÄ! Tottakai syöpä tuli krijoihin ja kansiin, itse asiassa se ei olisi edes tullut siihen työnantajalle menevään paperiin, mutta halusin siitä maininnan myös sinne. Kuitenkin tulee hoitoja jossain laajuudessa, niin samahan tuo. Nyt on soppari tehty ja työvaatteet tilattu ja työvuorolistaakin jo saatu pariksi viikoksi. Hoitoalalle siis palaan ja vitsi että olinkin "kuin kotonani" kun kävin niitä vuoroja hakemassa osastolta.

Etiäpäin sanoi mummo lumessa, eiks vaan (ja jos potkukelkka välillä kaatuu, niin nostetaan pystyyn ja jos ei itse pystytä niin sit pyydetään apuja!)

Hmpfh, toi potkukelkkailmaus ja lumi nyt ei ihan osu tähän hikiseen helteeseen....
Katjusmaaret | 22.7.2011 klo 15:08:30