Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: selästä uusi rinta
Mulla rinta on kyllä aika hiton kova vielä. Tosin leikkaus oli melkein pari viikkoa sun jälkeen (14.6.). Venttiili on tuossa ylhäällä, eli se ei haittaa. Ulkoreunassa on vielä mustelmaakin jäljellä ja siitä rinta on ehdottomasti kovin. Mutta on se muutenkin kuin rinnalle läväisty potkupallo. Toivottavasti pehmenee; siinä kun ei tuota omaa kudosta kamalasti ole proteesin päällä.Mulle ainakin sanottiin, että laajennin vaihdetaan sitten tuonnempana "oikeaan" proteesiin. Ilmeisesti kuitenkin vasta muiden hoitojen jälkeen, kunhan nekin nyt selviävät.
Mulla alkanut tulla sellaisia jänniä tuntemuksia tuohon rintaan; ei varsinaista kipua, mutta nipistelyä, vähän kiristystä.... kaipa se tahtoo sanoa, että tunto on myös palailemassa.
Mä olen täyttöaamuina kiltisti napannut Burana 600mg, vaikken muuten enää särkylääkkeitä tarvikaan. Kyllä se sen verran alkaa kiristää. Ja nyt viimeksi seuraavana päivänä jouduin syömään oikein kunnon tömpsyt särkylääkettä, mutta sitten sitä seuraava oli jo ok ilmankin.
- Re: selästä uusi rintaAnskuli
- Re: selästä uusi rintaKatjusmaaret
- Re: selästä uusi rintapirkko35
- Re: selästä uusi rintakesä-09