Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: selästä uusi rinta

Heippa!
Nukkuminen oli tosiaan hankalaa 4 vkon ajan, kun ei saanut maata kyljellä. Minulla on pienennetyssä rinnassa tunto tallella, jopa nännissä, vaikka sekin irrotettiin pienennysleikkauksessa. Minä olen tosiaan iki onnellinen pienennetystä rinnasta, aiemmin rinta oli tosi iso ja paino aiheutti oireita mm. hartioihin(poistettiin 800g rauhaskudosta).Minulla selkälihas oli hieman lyhyt ja vissiin aika ohutkin, joten kyllä se imlantti siinä lihaksen alla tuntuu ja alussa rinta oli kova, muhkurainen ja "kumiseva", nyt on paljon pehmeämpi, eli aika parantaa. Tosiaan vielä selkälihaksesta: ottopaikassa ei mitään erikoista ole, ulospäin näkyy vain jo vaalennut arpi, käden voimassa ja toiminnassa ei ole minkäänlaista muutosta entiseen, tämä rohkaisuksi niille, jotka harkitsevat korjausleikkausta selkälihaksesta, voin tosiaan suositella lämpimästi!

Tsemppiä Sinulle ja kirjoittele palstalle ajatuksiasi, et tosiaan ole yksin, itsekukin vuorollaan kamppailee kaikenlaisten ajatusten kanssa ja aina täältä löytyy lohduttavia ja rohkaisevia kirjoituksia.
Mennään eteenpäin toisiamme tukien!
Anskuli | 22.7.2011 klo 14:11:00