Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: selästä uusi rinta

Moikka!

Mulle tuli alunperin saikkua kaksi viikkoa pelkästä proteesirekonstruktiosta. Luulisin, että kielekeleikkauksesta tulee suoraan ainakin neljä viikkoa, korjatkaa asiasta paremmin tietävät.

Munkin saikkua tosin jatkettiin vielä kahdella viikolla, koska työssäni on paljon nostelemista, enkä kahden viikon jälkeen ollut kyllä likimainkaan siinä kunnossa, että työt olisivat onnistuneet. Nyt vielä viikko saikkua ja sitten töihin.

Minä olen pyrkinyt ajatetlemaan asioita päivä kerrallaan. Tässä ollaan nyt; mennyttä ei voi muuttaa, ja tulevaisuudessa on nyt paljon asioita, jotka ovat muiden käsissä. Mutta yhtään unetonta yötä en ole asian takia viettänyt kuitenkaan. Sytoissakin minua eniten huolestuttaa se aikataulu, ei niinkään sivuvaikutukset (miksi kantaa huolta niistä, kun ei voi tietää tuleeko niitä ja jos, niin mitä).... Eniten mietityttää mahdollinen hormonilääkitys.. tai siis enhän vielä edes tiedä tuleeko ja mitä hoitoja, mutta eiköhän sieltä sytot ainakin napsahda. Minä olen ajatellut niin, että nyt on tämä sairaus, ja se hoidetaan. Kaikki me toki otamme asiat eri tavalla; mikä on toiselle helppoa, voi toisesta tuntua ihan ylipääsemättömältä. Olen myös ollut aika avoin tämän taudin suhteen. Sairaus on jotenkin pienempi peikko, kun siitä ei tee mitään salamyhkäistä, että onkohan tuolla on nyt "se syöpä".... Aika moni asiasta tietää, ja minä aion porskuttaa eteenpäin sen mitä pystyn. Se on minun selviytymiskeinoni; tästä en aio lannistua!

Voimia myös sinulle. Uskon, että kaikki menee hyvin!
Katjusmaaret | 10.7.2011 klo 17:46:22