Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: selästä uusi rinta
Onko sulla Anskuli mitään tuntemuksia rinnan ulkoreunassa, siis kyljen puolella? Mulla kun on se reuna rinnasta edelleen sillä tavalla "kipeä", että esimerkiksi jos vien käden tiukasti kiinni vartaloon ja vähän puristan niin sattuu. Sieltä reunasta rinta on myös kovin. Mulla nyt ei ole sitä kielekettä ollenkaan, mutta mietin vaan, että johtuukohan siitä expanderista, jota nyt täytetty 40ml + 60ml. Mulla eka täyttö oli jo 2vkoa leikkauksesta, mutta varmaan siksi, kun ei ollut sitä kielekettä.Haavateippiä pidän edelleen, koska tuntuu siltä, että kun jäljelle jäi vain iho ja sitä näin pian aletaan venyttämään, niin arvelle parempi, että on teippi tukemassa.
Mulla käsi kiristää yläasennossa (mutta tämä johtuu siis rinnasta), eli kainalon tietämiltä krymppää edelleen vastaan. Saan käden kuta kuinkin yläasentoon, ja joka päivä varovasti sitä venyttelenkin joka suuntaan. Helpottaa myös expanderin täytön jälkeiseen kiristykseen tuo venyttely. Tuppaa se rintalihas protestoimaan sitä täyttöä krymppäilemällä tuosta rintalastan reunasta. Menee parissa päivässä tosin ohi.
- Re: selästä uusi rintaAnskuli
- Re: selästä uusi rintaKatjusmaaret
- Re: selästä uusi rintapirkko35
- Re: selästä uusi rintakesä-09