Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Loop konisaatio

Hei,

En ole lääkäriä vielä tavoittanut. Ja työni puolestakaan en voi kuin tiettynä aikana päivästä yrittää puhelimitse tavoitella. Rauhallisin mielin tässä kuitenkin olen. Tiedän, että loop konisaatiossa otettiin isompi alue pois, koska raskauksia en enään suunnittele. Minulta myös kysyttiin onko raskaustoiveita ja kieltävän vastaukseni jälkeen lääkäri kertoi sen sitten mahdollistavan että voidaan poistaa isompi alue kohdun suulta. Olen 41 vuotias ja kolme lasta olen synnyttänyt. Täytyy sanoa että todella kiitollinen olen gynelleni joka kaikesta huolimatta laittoi minut tähän loop konisaatioon, vaikka mistään vakavasta ei näyttänyt olevan kyse.Itse kuitenkin ihmettelin pientä vuotoilua ja lievää arkuutta kohdunsuulla yhdynnässä. Jopa bakteeriperäistä tulehdusta tuon kolmosluokka vastauksen jälkeen epäiltiin ja sain emätinpuikkokuurin siihen ( hän oli eri lääkäri). Mietityttää vain tuo hormonikierukka, voinko käyttää sitä jatkossa, niin huoleton kuin se onkin ? Kontrolli on sitten huhti/toukokuun vaihteessa, jossa papa ja kolposkopia ainakin.
celia | 3.3.2009 klo 20:00:50