Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Loop konisaatio
No hyvä. Oletan kanssa, että hyvin on nyt asiasi. Seurantaahan se vaatii tulevina vuosina. Minäkin olen oikeastaan koko ikäni ollut Papa-seurannassa. Siihen tottuu. Ja kaksi lasta olen synnyttänyt. Nyt kun kerroit,e ttä et suunnittele synnytystä, lääkäri uskalsi ottaa sinulta riittävän suuren alueen pois ja varmaan pääsi ihan terveeseen kudokseen asti. Mikä on hyvä tae ongelman poistamiselle. Minullakin on ollut tätä epäspesifistä tulehdusta , Ilmeisesti papillooman aiheuttamaa, mutta voi se syntyä muutenkin, Ja oireena kanssa epämääräistä yltyvää valkovuotoa, epämääräistä sattumista alavatsaan etenkin yhdynnän jälkeen. Viimeisin emätinpuikkokuuri Flagyl comp. vain pahensi minulla kipua, vaikka ennen on auttanut. Nyt on minultakin se alue poistettu konisaatiossa. Kiitos lääketieteen! Niin en tiedä siitä kierukasta. Lääkäri tietää aiheuttaako se hormonikierukka alttiutta asian uusimiselle. Nyt itse ähräilen kondomiasioiden kanssa 4 kuukautta. Apteekista ostin myös Femidom-naistenkondomeja 3 kpl-pakkauksen. En ole vielä kokeillut, Kalliitakin.Entä munajohtimien sitominen? Kun olet vielä nuori. Hyvää kevättä ja hyvää mieltä!
- Loop konisaatiocelia
- Re: Loop konisaatiopelkokerroin10
- Re: Loop konisaatioClarol
- Re: Loop konisaatiocelia
- Re: Loop konisaatioarjak
- Re: Loop konisaatioSeepia
- Re: Loop konisaatiostarhawk