Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Loop konisaatio
Hei,Kiitos vastauksistanne. Olen ymmälläni tämän tuloksen suhteen. Tämä tuli niin yllättäen. En osaa oikein suhtautua mitenkään, ihmettelen vaan ja jatkan taivallustani niinkuin tähänkin asti. Taustoista sen verran, että papakokeissa olen käynyt säännöllisesti ja tulokset ovat olleet puhtaita. Vuosi sitten laitatin hormonikierukan ja papakoe oli puhdas ennen sen asennusta, samoin joukkoseulonta puolitoista vuotta sitten ja gynekäynti ennen sitä parivuotta sitten. Joulun jälkeen ihmettelin miksi lievää vuotoilua yhdynnän jälkeen vieläkin, vaikka kierukka ollut jo silloin yli vuoden. Siksi hakeuduin gynelle, joka otti papakokeen ja tulos olikin yllättäen luokka 3. Sain lähetteen kolposkopiaan ja papakoe oli kuitenkin puhdas. Gyne laittoi kuitenkin lähetteen loop konisaatioon, jossa olen nyt käynyt. Tulokset olivat nämä joihin olen neuvoja täälä kysellyt. Onko jollain teistä todettu tämä sama diagnoosi ja miten sen jälkeen on mennyt ?
- Loop konisaatiocelia
- Re: Loop konisaatiopelkokerroin10
- Re: Loop konisaatioClarol
- Re: Loop konisaatiocelia
- Re: Loop konisaatioarjak
- Re: Loop konisaatioSeepia
- Re: Loop konisaatiostarhawk