Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Loop konisaatio

se että marginaali epäselvä, tarkoittaa sitä että ei olla varmoja saatiinko kaikki pois, muutosalue yltää siis poistetun palan reunaan.

minulla taustalla yhteensä 4 loopia ja yhden kerran oli tuollainen. seuraava loop olikin sitten puolen vuoden päästä seuraavan kontrollin jälkeen.

varsinainen syövän kehittyminen vie pitkän aikaa- se ei cin 2 muutoksesta syöväksi kehity kuukausissa.

yleensä loopit ei raskauteen vaikuta mutta jos niitä ihan hirveesti joutuu tekemään niin sitten saattaa olla ongelmia kohdunkaulan pitävyydessä raskaudessä. Minulle 4 loopin jälkeen sanottiin että jos meinaat lapsia hankkia niin olisi hyvä tehdä ne nyt. varsinainen raskaaksi tuleminen onnistui ok, mutta raskausaika oli vaikeaa. lapsia sain sen jälkeen kyllä mutta kohdunkaulan tukilangan kanssa ja vuodelevossa. lapseni ovat keskosina syntyneet. (luojan kiitos hyväkuntoisina)

yleensä muutoksiin auttaa ihan pari loopia- minulla oli poikkeuksellisen agressiivinen tyyppi ja 7 vuoden päästä sitten alkoi tulla lisää muutoksia uuteen paikkaan ja jatkuvaa vuotoa, joten nyt kohtu on poistettu.

alli
alli76 | 26.3.2009 klo 09:46:23