Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot ja liikunta
Heippa,tunnistin viestisi alusta tuttuja tuntemuksia. Minäkin olin mielestäni urheilullinen ja perusterve, enkä osannut kuvitellakaan, että minusta löytyisi tuollainen syöpäpesäke. Kyhmy löytyi rinnasta, minä en jäänyt sitä montaa päivää miettimään, vaan otin yhteyttä terveyskeskukseen. Koko ajan minulla oli vain sellainen tunne, ettei tätä voi minulle tapahtua, perusterveelle ihmiselle.
Diaknoosin ja leikkauksen jälkeen, oikea tie mielestäni oli, että tämä tauti hoidetaan pois. Otetaan hoidot ja siirrytään normaaliin elämään. Syto-hoidoista minulla ei ole mitään negatiivista, koska asenteeni oli, että tämä syöpäläinen hoidetaan pois. Mutta, syto-hoidot jouduttiin keskeyttämään clostidium-bakteerin takia. Sen olin saanut tulehtuneeseen haavaan annetusta antibioottikuurista. Jouduin pari kertaa sytohoitojen jälkeen sairaalaan eristykseen kovassa kuumeessa ja ripulissa. Tuon takia minulla ei ole jäänyt mitään negatiivista syto-hoidoista. Halusin vain, että homma hoidetaan pois.
Syto-hoidot jäivät kolmeen kertaan ja nyt elän eteenpäin Femar-pillereillä.
Liikuntaa yritin hoitojenkin aikaan aina välillä, huonolla menestyksellä. Nyt, kun viimeisestä hoidosta on kulunut viisi kuukautta, olen päässyt normaaliin liikuntarytmiin. Ei ollut helppoa alkuun. Lähinnä vika oli "korvien välissä".
Kunto palautuu pikkuhiljaa ja tuntuu kivalta, kun huomaa pääsevänsä eteenpäin. Tuo Femar on muuten sellainen pilleri, että pakko on liikkua ja venytellä lihaksia, muuten jää "tönköksi".
Positiivista tsemppiä kaikille,
toivottaa Raideri
- Hoidot ja liikuntaAbrakadabra
- Re: Hoidot ja liikuntateituri
- Re: Hoidot ja liikuntakultsikki
- Re: Hoidot ja liikuntaKarhutar
- Re: Hoidot ja liikuntavillasukka
- Re: Hoidot ja liikuntaMaarit65
- Re: Hoidot ja liikuntaUntuvikko
- Re: Hoidot ja liikuntapelakuu
- Re: Hoidot ja liikuntaKarhutar
- Re: Hoidot ja liikuntaTulevaisuus?