Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot ja liikunta

Ihanaa kun on tullut niin paljon vastauksia, kiitos tosi paljon kaikille!! =) Tämä liikunta-asia on mietityttänyt minua ja en ole oikein mistään löytänyt siihen vastausta, niin tosi ihana kuulla että lenkkeily ym. ovat kuitenkin mahdollista, jos ei kärsi liian kovista sivuoireista. Oon tehnyt tosikovaa työtä kuntoni kanssa viime vuonna, sillä olin vuosi sitten vielä raskaana ja silloin osittain koko ajan sairaalassa/ liikuntakiellossa, kuukausitolkulla. Siitä jäi minulle vähän trauma, niin siksi pelkään niin paljon sitä etten nyt pääsisi liikkumaan...taas. Juokseminen sujuu nimittäin vihdoinkin ja nautin siitä todella ja se todellakin kohottaa mielialaani, mikä on aika iso plussa nyt syyspimeällä kun on syöpädiagnoosin saannut. En tiedä vielä edes mitkä sytostaatit saan, mutta pian se selviää... Mutta tosiaan, lyhyt aika se vaan on ja oman jaksamisen mukaan täytyy tietenkin mennä. Yritän käydä juoksulenkeillä ja kävelyillä oman voinnin mukaan, ja jos en jaksa niin sitten yritän pysyä hyvin mielin sohvalla ja käydä pienillä happihyppelyillä. Onneksi tyttäreni on päivänsäde joka pitää minut pirteänä. =) Tsemppiä teille kaikille!

T. Abrakadabra
Abrakadabra | 22.9.2010 klo 19:41:45