Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.
Nyt tuo otsikko ei enää pidä paikkansa, on kulunut jo kolme viikkoa tätä "tietoisuutta". Puolessa välissä oltaisiin, leikkausaikahan on kolmen viikon päästä. Odottavan aika on pitkä.Olen soitellut muutamalle parhaalle kaverilleni ja kertonut tästä sairaudestani. Tiedän että he ovat todellisia ystäviäni ja tulevat tukemaan minua. Kyläläiset olen vielä jättänyt sivuun.
Nyt olen alkanut mietiskelemään sitä että mitenkä pitkän aikaa minun pitää olla siellä sairaalassa vai tehdäänkö se leikkaus päiväkirurgian osastolla.
Toinen asia jota olen mietiskellyt on, lähteekö kaikista hoidoista hiukset. Minulla on vielä luonnostaan tummat hiukset joita en ole koskaan värjännyt. Ihan muutama harmaa hius siellä on joukossa. Tuntuu että iän myötä hiukseni tulevat koko ajan tummemmiksi.
Ehkä saan näihinkin mietiskelyihini vastauksia maanantaina kun menen käymään siellä saraalassa.
Vai osaako teistä joku vastata minulle, voisin lueskella niitä vastauksia näinä tulevina pitkinä pyhinä.
Tänään olen kuitenkin lähdössä ystävieni kanssa ottamaan uutta vuotta vastaan tanssiravintolaan. Nyt voi vielä mennä kun on rinta tallella ja hiukset päässä.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille "kanssasisarille"
T.seijuli
- Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.niin pieni
- Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.seijuli