Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.

Hei taas
Itsekin olen kertonut syövästäni tarpeen mukaan, mutta en lähinaapureille, koska yksi heistä sai taudin ja kertoi siitä ja siitä seurasi ihme-sipinää ja supinaa ja päivittelyä, että näyttääpä tuo vielä olevan elossa-tyyliin.
Toisille sopii paremmin, että kerrotaan kaikille heti, mutta olen nyt ollut erittäin tyytyväinen tähän hillittyyn linjaan.
Huomasin myös, että mieheni otti taudin raskaammin kuin minä, mutta aikuiset lapset näyttävät tajuavan, että se on tauti muiden joukossa ja siitä voi parantua kokonaan.
Sisrellani on diabetes, ja se vasta on kurjaa, kun koko ikänsä joutuu piikittämään ja joka suupalaa vahtimaan ja välillä kiikutetaan teholle, kun on melkein taju kankaalla.
Minulla on tänään vuosi siitä, kun sain tiedon taudistani ja kuukausi tästä päivästä olin leikattu ja Femar-lääke aloitettuna. leikkaus oli 15.1 2010(muistaakseni:))
Tsemppiä edelleen
t.m
maruska | 27.12.2010 klo 10:02:51