Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.

Kiitos sinulle maruska lohduttavista sanoistasi, tuntui mukavalta saada viestisi. Minulla ei ole perhettä tukenani, tyttäreni asuu kaukana, olemme kylläkin puhelimitse keskustelleet näistä asioista ja hänkin on aika huolestunut ei pelkästään minusta vaan myös itsestään. Minun äidillä eikä mummollani ei ole ollut syöpää, isäni suvussa kylläkin on ja serkkujani on useita kuollut erilaisiin syöpiin.
Minä olen päättänyt nujertaa sen sillä minulla on vielä paljon tekemätöntä työtä.
Olen kertonut muutamille ystävilleni sairaudestani, mutta täällä kotikylässäni en ole kertonut kenellekkään. Tuntuu, että vieraan ihmisen kanssa on helpompi puhua kuin tutun.
Minulla on muutama tuttu jotka ovat käyneet saman lävitse, ehkä otan heihinkin yhteyttä. Tämä odottelu vaan pakkaa ottamaan koville ja epätietoisuus tulevista tapahtumista.
Pitänee ottaa positiivinen asenne, kyllä kaikki järjestyy.
seijuli | 26.12.2010 klo 21:28:22