Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.
Kiitos teille kaikille kannustavista sanoistanne.Olin tänään toista tuntia syöpäyhdistyksen tiloissa keskustelemassa syöpäsairaanhoitajan kanssa ja kävimme läpi sitä mitä nyt tulee tapahtumaan. Hänkin vakuutteli minulle ettei sen syövän osalta tapahdu mitään nopeaa etenemistä vaikka joudunkin odottelemaan leikkausta näiden pyhien takia kun osa sairaalan toiminnoista on "joululomalla".
Yleensä olen aika avoin luonteeltani, mutta toisaalta en välitä tietää toisten asioista, ja toivon myöskin ettei minun asioihini puututa. Sain ohjeeksi myöskin sieltä syöpäyhdistyksestä -kuten teiltäkin usealta- että sairaudestani kertominen on minun asiani, eikä kenelläkään ole oikeutta sitä tietoa ruveta levittämään jos minä en sitä halua. Tälläisessä pikkukylässä se tahtoo vaan olla niin että ne toisten asiat ovat kiinnostavampia kun omat asiat on niin "hyvin"
Jälleen kohti huomista päivää voisin melkein sanoa että terveenä.
- Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.niin pieni
- Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.seijuli