Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.

Hei Seijuli. Ikävää, että olet sairastunut. Niin minullekin kävi vajaa vuosi sitten. Olen muutaman vuoden nuorempi kuin sinä, mutta sairaseläkkeellä selästä. Asun myös pienessä kyläyhteisössä ja olen aktiivinen kylällä sekä muussa vappaehtoistyössä. Kun sain tiedon sairaudestani, ilmoitin sähköpostitse jääväni sairaslomalle ja kertovani tarkemmin asiasta jahka saisin selvyyden itsekin. Pyysin, että asiasta ei tehtäisi numeroa. Tähän suhtauduttiin joka taholla todella hyvin. Sain kyllä kyselyjä voinnistani, mutta vastasin, että kerron kun olen siihen valmis. Lähipiiri sai tietoa asteittain. Ja hyvät ystävät olivat alusta asti tukena, koska heiltä en mitään salannut. Myös kylällä oltiin korrekteja ja vieläkin on ihmisiä, jotka päivittelevät, koska eivät ole kuulleet asiasta mitään. Naapurin rouva oli korvaamattomana tukena alusta asti, hän kun oli käynyt saman läpi kymmenen vuotta sitten. Toivon sinulle rohkeutta rajata nykyinen tilanteesi haluamaasi malliin, siten jaksat itse paremmin. Ja koita jostain saada henkilö, jonka kanssa voit tarvittaessa puhua asiasta avoimesti. Voimia sinulle ja uskoa tulevaisuuteen. Kuulemma ensimmiäinen vuosi on pahin, mutta voi se helpottaa jo aikaisemminkin. Näin myös minusta tuntuu. Kaikkea hyvää sinulle tulevalle vuodelle. Terv Calla
calla | 28.12.2010 klo 18:49:59