Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...
Hei Tella, tsemppiä sinullekin ja toivotaan crp laskua huomiseksi, jotta pääset hakemaan CEF-krapulan. Ajattele viimeinen kerta. Minun vika on sitten ensi perjantaina, jos vaan nyt veriarvot on kohdallaan. Taxotereissä vaikka sukelsinkin aika syvälle niin veriarvot oli aina hienosti palautuneet. Nyt ei oikeen elimistöni jaksa palautua nästä CEF tiputuksista. Lääkärikin viimeviikolla keskustellesa miainitsi, että jostain syystä elimistöni ei oikeen kestä tätä CEFfiä. Ja onhan se hoitoväsymyskin varmasti fyysistäkin, eikä vain psyykkistä.Oletko Tella tavannut jo säde-lääkäriä? Vai tuliko sulla vielä säteet tähän päälle? Vai oliko se niin, että sinä selviät ilman "grillausta"? (nyt menee vähän ohi otsikon). Minulla alkaa se Tamofen kuuri (olen ERjaPR pos) 3 viikkoa vikan syton jälkeen, sain jo reseptinkin ja eka sädetys on lokakuun 2. päivä ja siitä sitten 5 viikkoa sädetystä ja vielä 1 viikko päälle suoraan sinne tuumori petiin, kuten Kevätmielikin kertoi saavansa.
Terkuin
Nuhainen MeriTuuli
- Huomenta Julia ja muut siskot!tautinen
- Re: Huomenta Julia ja muut siskot!kevätmieli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...MeriTuuli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...kevätmieli