Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...
Huomenta kaikille!Ja kiitos voimahaleista=)
Ne auttoivat antobiootin kanssa, koska nyt alkaa tuntumaan jo olosuhteisiin nähden hyvältä!!
Eilisen makasinkin koko päivän sängyssä Harry Potteria lukien
(olen varmaan "erillainen nuori syöpäpotilas-lähes eläkeläinen, kun luen Potteria, ja se vie kyllä aivan eri sfääreihin, niinkuin usva kirjoittikin)
Tuo mitä santeri kirjoitti töissä olemisesta on varmasti oikea tapa! Opetella asettamaan itselle rajat, mitä jaksaa ja mitä ei. Hoidot ja tämä sairaus vaikuttavat väistämättä jaksamiseemme ja niitä rajoja ei kukaan muu aseta, kuin me itse!
Ei ole heikkoutta sanoa jollekkin asialle "EI", se on viisautta!!
En tiedä onko minun helppo täältä eläkeputken suulta sanoa noin. Tiedän, että jos olisin mennyt vielä töihin, olisin joutunut kamppailemaan samojen ajatusten kanssa, kuinka pitkälle omat voimavarat piisaavat ja kuinka pian olen taas sairaslomalla.
Voimia teille kaikille näiden ajatusten pyörittämiseen. Käyttäkää loppuaika ennen töihin menoa vahvistamaan omaa itsetuntoa, miettikää että minä olen tärkeä ja minun jaksaminen on tärkeää, ei ainoastaan itselle vaan myös niille läheisille ihmisille.
Ja santerille halauksia, että jaksat työntää pelottavat ajatukset niin kauas kuin pippuri kasvaa. Täällä yritetään tehdä samoin!
Lämmöllä Julia
- Huomenta Julia ja muut siskot!tautinen
- Re: Huomenta Julia ja muut siskot!kevätmieli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...julia
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...kevätmieli