Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...
Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille!Toivottavasti olonne on vähintään kohtuullinen. Kylläpä sinä Juliakin olet nyt kovilla, vähän väliä joku tulehdus. Toivottavasti hoidot voitaisiin antaa ja kehosi saisi sen jälkeen ansaitsemansa lepotauon. Samoin hyviä veriarvoja ja voimia kaikille!!
Töihin paluuta ei kannata turhaan surra ja pelätä, vaikka kyllähän minäkin jännitin, jos totta puhutaan. Olen ollut tosi väsynyt, vaikka teenkin "puolikasta virkaa", mutta tässä tukahduttavassa säässä kaikki ovat valittaneet uupuvansa. Syysviileillä säillä vasta osaan arvioida jaksamiseni määrää.
Huomaan olevani kovin armollinen jaksamiseni suhteen. Annan itselleni luvan siirtää töitä seuraavaan päivään ja seuraavaan viikkoon. Yhtään en yritä sinnitellä väkipakolla. Jotenkin muutkin ovat ymmärtäväisiä ja hyväksyvät tilanteen, kun on itse jämpti rajojensa kanssa. Työpanoksestani ajattelen, että vähänkin on parempi kuin ei mitään, ja lopetan, kun voimat loppuvat. Suosittelen lämpimästi kaikenlaisia osa-aikaisia sairaslomia tms, joiden avulla voisi aloittaa lempeästi, jos ne ikinä ovat mahdollisia.
Minulla on kyllä hienot työtoverit, jotka vilpittömästi iloitsevat paluustani. Pelkäsin, miten jaksan kuunnella itkemättä "kiva kun olet terve taas" -kommentteja, kun itse tiedän, että olen kaikkea muuta kuin terve. Hyvin on kuitenkin kaikki mennyt, takaraivossa vaan nävertää pelko, että loppuuko tämä syys-lokakuun vaihteessa. Sen kun pystyisi unohtamaan.
Sain juuri korjatun tukipuseron ja selvästi se auttaa turvotusongelmassa, vaikka ei olekaan muuten mikään mukava vaatekappale. Olikos se MeriTuuli, joka oli saanut juuri tukihanskan? Toivottavasti se auttaa. Nyt aion vielä kokeilla sitä, että luen iltaisin 10-15 min käsi ylöspäin, luin vinkin vanhasta Syöpä-lehdestä.
Rauhallista vkolopun jatkoa ja vointeja,
Santeri
- Huomenta Julia ja muut siskot!tautinen
- Re: Huomenta Julia ja muut siskot!kevätmieli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...santeri
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...kevätmieli