Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...
Moi kaikille helteiseltä etelä-pohjanmaalta!Miten olisi ihana tuolla pihalla varjossa vähän kuoputtaa kukkapenkkejä mutta mulla pukkasi poskiontelotulehduksen päälle. Poika on ollut kovassa yskässä jo monta päivää ja oli nyt pari päivää pois koulusta. Eli täällä kotona äitin hupulaisena. Ikävää siinä oli se, että juuri tiistain korvilla mun valkosolut ovat olleet matalimmillaan ja tottakai sain saman pöpön.Eilen pojan CRP oli vähän koholla ja mun tietysti reilusti koholla. Aloitin kuurin ja huomenna on tiedossa taas punkteeraus, koska olo menee vaan huonompaan suuntaan, kuumetta ja julmettua päänsärkyä.
Hoidot on tiistaina, toivottavasti paranen edes jonkunlaiseen kuntoon ennen sitä..huoh.
Onhan tämä elämä pienten lasten perheessä sellasta...Koulut kun alkavat alkaa myös jatkuva kulkutautien kierros, nuha, yskä mahatauti jne..
Sori kun marisen, tympäsee vaan, kun viime viikko meni hoitojen jälkimainingeissa ja nämä muutamat hyvät päivät flunssassa,paska!!=(
No kömmin maate, vaikka ei uni tulisikkaan
Halauksia teille kaikille,
Julia
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...julia
- Huomenta Julia ja muut siskot!tautinen
- Re: Huomenta Julia ja muut siskot!kevätmieli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...kevätmieli