Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...
Aurinkoista iltaa MeriTuuli ja muut ystävät!kyllä mä toivon huomenna ceffin saavani, mutta nytkin väsyttää ja närästää ja on kaikkea muuta kuin hyvä olo. Aamulla on labrat ja sitten soitto sairaalaan ennen puolta päivää, josko veri on kohdallaan. 12.30 olis tippa-aika.
Mulle tuli kutsu sädehoidon suunnitteluun 17.9. Ja siitä eteenpäin simulaatioineen päivineen 7 viikkoa niin kaiken pitäis olla ohi. 25krt saan säteitä rintalastaan, haavan alle ja soliskuoppaan.
Mulla on kaikki muut veriarvot olleet ennemminkin nousussa mutta neutrofiilit tekee hidasta mutta varmaa laskua. Edelleen oli viimeksi selvästi yli yhden. Toivottavasti sulla on nyt ens perjantaiksi kaikki kohdallaan ja saat vuorostasi krapulan päälle. Ajattele, kuitenkin viimeinen kerta! JOspa ei tarvitsis ottaa koskaan enää...
No, mennään päivä kerrallaan ja parannutaan kaikki!
t. tella
ps. voimia kaikille ens viikon hoitoihin!
- Huomenta Julia ja muut siskot!tautinen
- Re: Huomenta Julia ja muut siskot!kevätmieli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...kevätmieli
- Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...tella