Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...

Joku kyseli (Usva?) tässä aiemmin että voiko käyttää myös työterveyslääkärin palveluja -- mä soitin ensin omahoitajalle tyksiin ja kerroin tulehdusepäilystäni ja esitin, että näytän korvaani kotipaikkakunnalla. Näin sovittiin ja sitten selitin työterv.lääkärille että olen sytohoidoissa jne. Yhteistyö pelasi hyvin. Omahoitaja laittoin maanantaiaamun labralähetteeseen vielä crp:n jolla selvitetään onko antibiootti purrut ja saanko ceffin.
Jukra MeriTuuli tota sun korvakorujuttua lukiessani ajattelin, kuinka samaa marssia me mennään; mä lykkäsin ja eilen ekaa kertaa pitkään aikaan korvikset korviin ja ihan sama juttu kuin sullakin. Saa olla ilman loppurutistuksen ajan. Meillä oli eilen rapukekkerit ja oli oikein hauskaa jutustella ystävien kanssa niitä näitä ilman tautia.
Lämpöistä sunnuntaita kaikille -- toivottavasti sielussa paistaa vaikkei täällä ainakaan tällä hetkellä taivaalta!
t. tella
tella | 26.8.2007 klo 11:50:15