Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..
Hyvää Vappua minultakin täältä Etelä-SuomessaKevätmieli, tekstissäsi paljon samaa kuin olisin itse kirjoittanut. Olen pitkään pyöritellyt mielessäni kysymystä johon ei ole vastausta, miksi? Miksi minä ja miksi minun perheeni?
Anoppini oli meillä viimevikolla käymässä (päivällä kun olin yksin). Hän on aina ollut kiinnostunut terveyteen ja hyvinvointiin liittyvistä asioista. Istuttiin terassilla auringonpaisteessa ja kun keskuteltiin fyysisestä ja psyykkisestä hyvinvoinnista ja sairastumisista...niin sitten hän puhui siitä (jonka itsekkin tiedän), että kuinka tärkeää paranemis "prosessissa" on se posiviinen ajattelu ja elämäntapa. Ja kuinka psyykkinen hyvinvointi vaikuttaa myös fyysiseen paranemiseen. Anoppinen on aivan ihana ihminen ja ymmärrän, että hän yritti tietenkin kannustaa minua, kun näki, että olen ihan uupunut ja mieli maassa. Rupesin itkemään ja sanoin hänelle "Kun sitä psyykettä ei voi niin vaan hallita, kun se epätoivo, pahaolo ja uupumus iskee, niin se on kuin katujyrä joka jyllää ylitse".
Täällä etelässä tosiaan aurinko paistaa, mutta ilma on kylmä ja taitaa olla pohjoistuuli, joka puhaltaa. Meillä on kuitenkin uusi ihana grilli ja tänään grillataan, jos vain saadaan se kasaan ennen iltaa :-)
Julialle terveisiä sairaalaan ajatuksen voimalla!
Voimakkaita Vappu Halauksia kaikille!
MeriTuuli
- Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..MeriTuuli
- Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..Kehäkukka