Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..
MoiskisVapun kunniaksi satutin just selkäni. Jokin lihaskramppi tai jotain sellaista. Olin kyykyssä lattialla 3v:n kanssa ja yhtäkkiä keskiselän lihaksiin iski kunnon kipu. Kun leikkausalue aristaa vasemmassa kainalossa, niin selkä särkee nyt oikealla lapaluun alapuolella. Vetäsin burana-panadol coktailin naamaan ja laskeudun tonne sänkyyn kipuineni. Nämä kaksi syövän aiheuttamaan leikkaustahan ovat minun ensimmäisiä leikkauskokemuksia, joten en ole aikaisemmin edes osannut kuvitella miten suuria määriä kipulääkkeitä voi tarvittaessa ja lyhyeen käyttöön ottaa...
Ei ehkä sattumaan, että selkäni satutin, vaan luulen että psykosomaattista reagointia pahaan olooni.
Edelleen vappua toivottelee
MeriTuuli
- Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..MeriTuuli
- Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..MeriTuuli
- Re: Hyvää vappuaattoa lataamon väelle! Ja samalla vähän ajatuksia elämästä syöpäpotilaana..Kehäkukka