Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tramrinnat mitä kuuluu???

Hei :)
Ihan sattumalta huomasin tämän keskustelun kun pikaiseen töiden lomassa kävin täällä kurkkaamassa. Tram on voinut todella hyvin ja vatsa on kuntoutunut tosi hyvin...kestää jo esimerkiksi meidän ison kollikissan kävelyn sen päällä kun makaan ja tietysti sen nukkumisen siinä vatsan päällä :)
Tram tehtiin viime toukokuussa ja syyskuussa kävin Levillä juoksemassa varttimaratonin. Vatsalihaksia olen tehnyt syksystä lähtien erittäin tunnollisesti jumpissa, tietysti alussa olin erittäin varovainen. Hevosten 30 kg ruokasäkkejä yms. olen pystynyt kantelemaan jo kauan. Olen käynyt muutaman vuoden pilateksessa ennen tramleikkausta ja huomasin että syvien lihasten hallinnasta/käyttämisestä on ollut hyötyä. Suosittelen sitä lämpimästi muillekin, tekee myös todella hyvää selälle, niskalle ja harteille.

Rinta on sattumalta aivan saman kokoinen kuin luomukin joten sitä ei onneksi tarvinnut enää muokkailla. Joskus näinkin että onni on suosiollinen. Nännin sain viime keskiviikkona. Toimenpiteeseen "sisälle" pääsin aamulla 9.15 ja tyksin pihalla olin jo 10.10. Eli aika nopeaa toimintaa:) Rinta on ollut aika tunnoton jo ennen operaatiota mutta puudutettiin varmuuden vuoksi. Itse puudutepiikkiäkään en tuntenut. Sen vaan tunsin että rintaa liikuteltiin. Rinta on ollut ihan kivuton toimenpiteen jälkeen ja olenkin jo suhteellisen normaalisti toiminut, siivoillut hevosten karsinoita ja sen sellaista :) Hikiliikunta ja ratsastus on kuulemma 2 viikoksi kielletty. Huomenna jo tikkienpoisto joten silloin näen nännin kunnolla :) Kertoilen siitä sitten lisää. Mutta milloin mahtaa olla vuorossa tatuointi? Ja kiinnostaa myös tuo tramrinnan kanssa mammoon meno...huihui...itsellä edessä se huhtikuun lopussa :(

Kevättä rinnassa,
MissShadow
MissShadow | 23.3.2009 klo 14:57:38