Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tramrinnat mitä kuuluu???
Käytyäni täällä canserpuolella huomasin ettei teistä kohtalotovereista ole kuulunut pitkilleen mitään. Nimimerkki mummotauti, sinulla oli kova urakka sen rinnan kanssa, onko elämä yhtään helpottunut? Itse voin sanoa että hiukan helpottanut vaikka koville se ottikin. Ihminenhän myös tottuu kaikkeen, jotkin epämukavuudet nyt vain kuuluu asiaan, samoin se pelko siellä takaraivossa taudin uusiutumisen suhteen. Odottelen tässä kutsua nännin rakentamiseen yms. korjaukseen, tekorintani on todella massiivinen luomurintaan verrattuna. MissShadow luin jostain että olet saanut kutsun ko. toimenpiteeseen. Kertoisitko miten se onnistui? Mielelläni kuulisin myös teiltä muilta tramiin ja nännintekoon liittyvistä asioista. Miten olette kuntouttaneet esim. vatsanseutua. Itse olen hiihdellyt hiukan ja käynyt kuntosalilla, apua on ollut jonkinverran. Onko teistä kukaan käynyt tramrinnan kanssa mammossa?Kauniita kevätpäiviä! t: Leenastiina
- Tramrinnat mitä kuuluu???Leenastiina
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???mummotauti
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???MissShadow
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???iirisrukka
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???Leenastiina
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???mummotauti