Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tramrinnat mitä kuuluu???
Hei! Olen menossa toukokuun lopussa ilmeisesti tram-leikkaukseen, ja olisin kysellyt muutamia juttuja, jos joku voisi ystävällisesti vastata. Eli, minulla on raskausarpia vatsassa, voivatko ne olla este tramille? Ja kuinka kauan menee, ennen kuin voi uida, lenkkeillä tai ottaa aurinkoa? Tai ylipäätään kävellä koiran kanssa? Kauan tarvitsen apua, olen yksinhuoltaja? Ja mistä saa niitä kunnon liivejä, joita käytetään leikkauksen jälkeen. Minulla on lääkäri vasta edellisenä päivänä, kuin leikataan, ja koska toista pienennetään samalla, voi olla vaikea ostaa liivejä etukäteen, kun en yhtään tiedä minkä kokoiset rinnoistani tehdään. Ja onko leikkauksen jälkeen alkoholin kanssa jotain rajoituksia, ja jos, niin kuinka kauan? Ja kauan kovat kivut kestävät, ja meneekö sairaalassa tosiaan viikko? Ja pitääkö maata paikoillaan, vai voiko lukea tai katsoa tv:tä? Kiitos jo etukäteen vastauksista.- Tramrinnat mitä kuuluu???Leenastiina
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???mummotauti
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???MissShadow
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???satu
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???iirisrukka
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???Leenastiina
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???mummotauti