Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tramrinnat mitä kuuluu???
Hei vaan!Olen ekaa kertaa näillä keskustelupalstoilla ja haluaisin kuulla millainen leikkaus oli ja kaikkea muuta mitä siihen liittyy. Olen itse jonossa tähän TRAM-korjausleikkaukseen ja jännitän sitä tosi paljon. En pelkää itse leikkausta, mutta kaikkea sitä mitä se voi aiheuttaa: vatsakipuja, särkyjä, veri ei kierrä uudessa rinnassa, kaikki menee pieleen yms.
Sairastuin itse syksyllä -07 ja kävin kaksi leikkausta läpi: osapoisto ja sitten kokopoisto. Syöpätyyppi lobulaarinen ja kuulemma erittäin harvinaista, että tähän tyyppiin kuului mun kohdalla myös HER 2-tekijä.
Tamofen aiheuttaa minulle kuumia aaltoja, unettomuutta ja jäykkyyttä nivelissä. Omega-7- kapselit luultavasti auttavat limakalvojeni kuntoon: mitään kuivumista ei ainakaan vielä ole tullut.
Kaikki, mitä viitsit ja jaksat kertoa rinnankorjausleikkauksestasi on minulle kullanarvoista tietoa ja please kaikki muutkin, jotka ovat sen "rääkin" jo läpikäynneet: kertokaa!!!
Oletteko te väsyneitä vieläkin kaikista hoidoista? itse kävin sytostaatit läpi vuosi sitten keväällä ja kesällä sädetykset. Menin varmasti liian aikaisin töihin (heti elokuussa) ja nyt olen tosi uupunut ja on vaikea päästä aamuisin ylös sängystä.
Sisareni menehtyi kuukausi sitten uusiutuneeseen rintasyöpään, on ollut rankka talvi...
Kevättä kuitenkin rinnassa (huomaa yksikkömuoto :))
Faugas
- Tramrinnat mitä kuuluu???Leenastiina
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???mummotauti
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???MissShadow
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???Faugas
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???iirisrukka
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???Leenastiina
- Re: Tramrinnat mitä kuuluu???mummotauti