Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Illan suita syvistä mietteistä!!
Moikka Julia ja muut,kerrotko vähän niistä kynsiongelmista. Mistä sytoista ne reagoi ikävimmin? Mä olen kuullut että ne lähtee jo taxoterestäkin joiltakin, ja joillekin utlee vaan väriviiruja tms. Mulla on huomenna vasta toinen taxo ja kynnet on edelleen ihan ok, tosin mulla on semmoset geelikynnet pinnassa ja syöpälääkäri sanoi, ett ne kannattaa huollattaa ja pitää hyväkuntoisina; saattaa auttaa jollakin tapaa... Turhamaista ja ihan hömppää tämän kaiken keskellä, mutta jostain oamn elämän tavallisuuksistakin haluais pitää kiinni. Sähän olet hevostyttö (mäkin olen ollut koko nuoruuteni :) )ja mä harrastan noita moottoripyöriä. Mutta joskus haluais olla nätti tyttö ja naisellisuuttaankin korostaa.
Toinen asia mikä mietityttää on seksuaalisuus näiden hoitojen aikana. Toivottavasti tää ei ole liian syvä aihe täällä puitavaksi, mutta kun askarruttaa millä sen mielialan saisi säädetyksi sille aaltopituudelle, että edes fyysinen hellyys kiinnostaisi. Mieheni on kiltti ja huomaavainen, hyvän yön suukko riittää hellyydeksi, eikä hän ole eleelläänkään näyttänyt kärsivänsä tästä totaaliselibaatista. Tätä on nyt jatkunut diagnoosista saakka, kohta 2,5 kk ja tuntuisi mukavalta itsenikin kannalta palata jossain vaiheessa normaalielämään, jota seksuaalinen kanssakäyminen on osa. Jos ei nyt jokapäiväinen, niin ehkä viikottainen; semmonen perussuomalainen rytmi, tiedättehän te.
Ja tuo rintakin puuttuu, se ei oikein lisäviritä puuhaan. Miten te muut tunnette tämän asian? Aika hoitaa tietysti tehtävänsä ja malttia vaaditaan. Mutta jotenkin haluaisi olla elämässä mukana joka solullaan, myrkytetyilläkin.
Aurinkoa iltaanne,
toivotteleepi tella
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!kevätmieli
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!tella
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!Tässä ja nyt
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!kesän lapsi