Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Illan suita syvistä mietteistä!!

Helteistä iltaa! Kyllä on ollut hikinen päivä tänään, mutta ihanaahan se on että kesä tulee.

Täällä yritetään hoidella ihoa, mulla punoittaa ja kutiaa sädealue. Mutta ei ole pahemmaksikaan kai tullut. Kamomillateehaudetta ja rasvausta. Mulla säteet yli puolen välin eli 9 kertaa jäljellä. Nopeasti tämä aika menee. Toivottavasti Lillukka ja Kesän lapsi säästytte punoitukselta. Kurja homma Lillukka tuollainen turha reissu. Sulla, kun sitä matkaakin on niin paljon.

Minä nyt yritän saada miestä houkuteltua lähtemään perhekurssille, siis sopeutumisvalmennuskurssille. En halua lähteä yksin ja jättää tyttöä. Ja kuitenkin kokisin sen tosi tärkeäksi. Saa nähdä miten käy. Olisi minusta mukavaa pästä täysihoitoon, saisimme perheen kanssa rauhoittua ja rentoutua.

Tukka kasvaa, on nyt varmaan jo sentin mittainen. Kevyt huivi edelleen on päässä, pihassa sentään kuljen jo ilman. Kauhea kynnys on lähteä ilman. Mites Lillukan tukan kasvu?

Voimahaleja tuhannesti Julialle huomiseen! Ja Kevätmielelle tsemppiä! Ja muillekin kaikkea hyvää!

mimi
mimi | 28.5.2007 klo 21:42:11