Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Illan suita syvistä mietteistä!!
Huomenia kaikille etelästä!Onpa väki ollut ajoissa hereillä, minä nukahdin uudestaan, kun miesväki oli lähtenyt. HUHUH, joko Julia ja muut tuloksia kuulemaan menneet istuvat odotusauloissa!! Toivon todella hyviä uutisia kaikille. Tämä meidän nettijengi on loistava porukka ja uusia mahtuu mukaan; ei tällaista vertaistukea helpolla löydä mistään muualta. Niin ja tiedon määrää; olin vissiin lukenut väärin tekstin, kiitos Julia Bellergal-tiedosta. Oli varmaan geelit mielessä. Ajattelin kysellä porukan kokemuksia hikoilust ennen lääkäriin menoa, jotta tiedän sitten kysyä lääkärin mielipidettä eri vaihtoehdoista.
Monessa viestissä on pohdittu töihin menoa ja sairasloman pituutta. Minulle leikannut lääkäri sanoi, että tilanne on vakava ja ehdotti pitkää sairaslomaa, jos talous kestää. Onneksi noudatin ohjetta. Ajattelin, että niin monasti saa lukea kirjoituksia, joissa kerrotaan sairauden opettaneen rohkeutta, kykyä elää tässä päivässä jne, että haluan antaa itselleni aikaa löytää jotain hyvää ja kasvaa henkisesti, kun kerran tämä sairaus niskaani kaadettiin. Silloin en vielä tiennyt syövän levinneen luustoon, joten tässä on ollutkin pureskeltavaa enemmän kuin arvasin. Olenkin oppinut irti siitä stressaavasta ajatuksesta, että olen jotenkin korvaamaton erilaisten töiden suhteen (toivottavasti tunne kestää). Toisaalta paljon ajattelen elokuun töihinpaluuta ja miten osaan palata terveiden joukkoon. Varmaan sen suhteen olisi helpompaa, jos sairasloma ei ihan 11kk olisi ollut.
Nyt on kroppa niin jäykkä, että voisinkin suunnata naapurikaupunkiin uimaan. En ole vähään aikaan käynyt, kun rintauinti kiellettiin, mutta josko alistuisi vesijuoksuun. Tuo uuden viestiketjun aloittaminen oli hyvä ehdotus, vaikka nyt vastasinkin tänne. Suuuuperpitkät ketjut on joskus hankalia. Mutta joskus käy niinkin, että kun hyppii aiheesta toiseen, unohtuu mihin piti vastata;-) Mutta onneksi sitä tautilajia näyttää olevan vähän kaikilla.
Voimia hoitoihinne, niistä toipumiseen ja HYVIÄ UUTISIa toivoisin kaikille lääkäreitä tällä vkolla tapaaville.
Santeri
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!kevätmieli
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!Tässä ja nyt
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!kesän lapsi
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!santeri