Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Illan suita syvistä mietteistä!!
Tervehdys pitkästä aikaa. Tietsikka on ollut rikki, joten vierotus on ollut pakollista. Tännehän on tullut kovasti uutta porukkaa.Julialle valtavasti voimarutistuksia huomiseen lääkäriin. Kevätmielikin on päässyt CEF:n alkuun, eli olet loppusuoralla. Minä teen täyttä työpäivää sädereissujen kanssa. Melkoinen ylläri odotti perjantaina, kun menin sairaalaan puoliltapäivin. Kone oli rikki! Seitsemän tunnin keikka turhaan, oli muuten masentava kokemus. Kaupunkilaisille oli soitettu, mutta ei minulle, koska olin kuitenkin kerennyt jo lähteä kotoa. Nyt sitten hoidot jatkuvat vielä juhannusviikollakin.
Muutoin sädetys on ollut helppoa hoitoa. Iho on ainakin vielä pysynyt terveenä. Miten Mimi voit? Joko olet säteitten puolessa välissä?
Mennyt talvi on melkoisena sumuna päässä. Tuntuu välillä jopa epätodelliselta kaikki koettu. Nyt on kova halu päästä normaaliin arkeen ja tekisi mieli unohtaa koko rankka kokemus.
Hyvät yöt ja palaillaan!
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!kevätmieli
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!Tässä ja nyt
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!lillukka
- Re: Illan suita syvistä mietteistä!!kesän lapsi