Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Illan suita syvistä mietteistä!!

Mielettömästi toivomuksia yläkertaan, että palaat levollisin mielin reissusta Julia! Ja läksiäisiksi kunnon tsemppivoimahali, se on vielä tiukempi kuin voimahali :)

Mulla meni yö CEFin jälkeen hyvin, mitä nyt kans neljältä jo heräsin. Mutta yökkimisistä ei ole tietoakaan, ihan vähän on etonut, joten eilen illalla ja silloin aamuyöstä olen ottanut primperanin. Antaa niitte kytrilien olla pahemman hetken varalle, jos sellainen vielä sattuisi tulemaan. Naama vain on turvoksissa ja koko ihminen, puolitoista kiloa sentään olen saanut jo pissaamalla niitä eilen pumpattuja nesteitä poistumaan. On se aika järkky määrä, mitä tuon CEFin yhteydessä tulee nestettä kehoon!

Sain sen perussetin, eli C600mg - E75mg - F600/m2, toivottavasti se nyt menee pienentämättä läpi tuo kuuri, kun taxoa jouduttiin vähän laskemaan sen ekan katujyräannoksen jälkeen.

Kuiviin silmiin onkologi muuten sanoi, että ihan reseptivapa viscotears käy. Mulle tuli näärännäppyä toisen ja kolmannen taxon jälkeen, kun silmätkin jo kuivui. Tosi kaunis noita-akka olinkin, eikä nää nesteturvotukset ja naamapöhöt paljon asiaa paranna...

Illalla on pojan kevätjuhlat, joten jotain tars varmaan tehrä.. Josko koittais hikiliikuntaa ja diureettisia juomia, kahvia, teetä, ananasmehua... Sais tota pöhöä pois.

Kiva kuulla että lillukkakin siellä suhaa, vähän mietinkin että joko jatkoit eteenpäin. Harmillisia tuollaiset turhat päiväreissut rikkinäisen koneen kanssa. Mäkin sain jo ajan siihen sädesuunniteluun, taisi olla heinäkuun puolen välin paikkeilla, viikko viimeisen CEFin jälkeen (jos ne nyt ajallaan menee).

Sain lääkärinajat vielä lopuillekin sytoille, mutta perun seuraavan, jos tää CEF nyt menee näin helpolla. Viimeisen tiputuksen yhteydessä käydään sitten hormooniasiat ja sädeasiat läpi.

Alkaa vähän valo pilkottaa kirkkaammin sieltä sytoputken päästä..!
66,66% sytoista jo takana, 109 vrk jo 89 vrk eli jäljellä enää 40! :))
Aika rupeama tää talvi ja kevät on kieltämättä ollut sieltä marraskuun lopulta asti näytteineen ja odotuksineen, diagnooseineen, leikkauksineen, infektioineen ja haavahuuhteluineen. Sitten PAD-lausunnon odotuksineen ja viimein näiden liitännäinhoitojen alkuun pääsyineen. Nyt on jo kesä ja vieläkin vain putki jatkuu. Syyskuun lopulle on sairasloma nyt kirjoitettuna ja sen jälkeen sitten palaan töihin. Siihen sairasloman loppuun kirjoitettiin pari kolme viikkoa vielä elpymisaikaa säteiden loputtua, joten taidan pidellä niitä kesälomiani sitten myöhemmin. Lokakuu ei oikein houkuttele lomailemaan ja toisaalta sitä voi olla hyväkin päästä arkeen, jos vain fyysinen kunto niin suo..

Psyykehuoltoon menenkin parin viikon päästä, ensin psyk. sairaanhoitajalle ja sitten psykiatrille. Josko saisin jotain ajatuksia jäsenneltyä vielä tuon tulevaisuuden suhteen. Menneisyyden kanssa olen sujut ja nykyisyyskin on hallinnassa, mutta tulevaisuus vielä askarruttaa..

No niin, johan tuli taas pohdiskeltua. Taidanpa lähteä tuonne sateen raikastamaan ulkoilmaan kunto-ohjaajani (koirani) kanssa, kun ei sitä Yrjöäkään luojan kiitos ole näkynyt!

Mukavaa päivää kaikille ja Julialle vielä onnenpotku peruuksille, sellainen nimellinen vain :)
kevätmieli | 29.5.2007 klo 09:01:41