Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Illan suita syvistä mietteistä!!

Aamutervehdykset!

Olen ollut viidestä asti hereillä ja odotellut, että kello vähän menis nopeempaa eteenpäin. Puoli kymmeneltä sitten matka vaasaan alkaa, 145 km sivu. Onneksi hyvä ystäväni lähtee mukaan, saadaan jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ja ajatukset toivottavasti menee jonnekkin muuallekkin kuin syöpään. Jos mieheni kanssa ajelemme, ollaan yleensä hiljaa kumpikin omissa ajatuksissa ja se ei ole tällaiselle reissulle hyvä juttu.

Santeri, Bellergal oli mun mielestä hyvä lääke. Siinä oli vaan jotain sellasta, että välillä sitä ei tehty ja välillä tehtiin, joten saatavuus oli sekavaa. Mun mielestä tampereen yliopistollinen apteekki sitä valmisti...Kysyppä reseptiä heti, kun pystyt.

Mimille ja perheelle suosittelen sopeutumisvalmennuskurssia. Siellä pääsee valmiiseen pöytään syömään ja tapaa niitä toisia perheitä, joissa sama tilanne. Eikä joka luennolla tarvi istua. Mekin käytiin silloin Meri-Karinan kuntoutusjaksolla kaupungilla shoppailemassa ja illalla elokuvissa. Oli mun mielestä ihan soppeli lomaviikko ja tutustuttiin kahteen pariskuntaan, joiden kanssa tapaamme edelleen joka kesä.

Myös nuorten aikuisten syöpäpotilaiden virkistysviikonloput ovat mukavia, tai ollaan oltu yhdellä. Siellä on rento meininki, asiaa ja virkistymistä.Ajateltiin hakea sellaiselle, vielä kun kuulun siihen ikäryhmään..oliko se alle 45-vuotiaat.

Halauksia kaikille, palaan kertomaan toivottavasti hyviä uutisia!!

Julia
julia | 29.5.2007 klo 07:17:51