Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää diagnoosista
Minä sairastuin rintasyöpään 3v sitten kahden lapsen yksinhuoltajana. Minulla oli samanlainen huoli kuinka selviän kaikesta ja jaksan yksin, olihan se hyppy tuntemattomaan. Kokemuksia ja tetoa tulevasta ei tahtonut saada millään irti. Nyt haluan jakaa sinulle oman selviytymiseni. Leikkauksen, rinnanpoisto ja kainalontyhjennys jälkeen olin sairaslomalla 4vko. Palasin töihin ja sitten alkoivat sytot. Sama tilanne, en voinut taloudellisesti jäädä sairauspäivärahalle, joten kävin töissä sytojen ajan.Kävin etukäteen kaupassa, valmistin ruokaa pakkaseen ja hoitopäivän sovin loppuviikkoon. Hoitopäivä on palkallinen poissaolopäivä ja sen jälkeen oksensin n.3vrk kävin töissä normaalisti, sairatin jonkun flunssan välissä, mutta se poissaolohan oli jo ihan muusta syystä. 3. sytokerran jälkeen hiukset lähtivät ja sain ihan kivan peruukin, omavastuuosuus 20€.
Peruukin kanssa töissäkäynti onnistui ihan hyvin. Kävin tanssimassa ja vietin ihan normaalia sinkkuelämää. Sädehoidot otin kuntoiluna, matkaa sairaalaan kertyi n.12km/suunta. Varasin hoidot töiden jälkeen ja kuljin siellä pyörällä, näin sain hyötyliikuntaa. En kokenut sairauden tunnetta koko aikana, olin kai varautunut pahempaan rääkkiin. Nyt olen löytänyt ihanan miehen itselleni ja menimme kihloihin viime kesänä. Viettäissäni sinkkuelämää en ainakaan minä tödrmännyt miehiin jotka olisivat säikähtäneet toisen rinnan puuttumista, naiseus on jossain ihan muualla.
Kaikkea hyvää sinulle ja ennenkaikkea jaksamista. Hyvä peruskunto auttaa ja liikkua kannattaa niin paljon kuin vaan jaksaa.
- Re: Kolme päivää diagnoosistadansku71
- Re: Kolme päivää diagnoosistakukkamaaria
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Kolme päivää diagnoosistaHanne
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Perukkiasiaa!tigemauk
- verovähennysLenni
- Re: verovähennysgradus II
- Re: verovähennysLenni
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennysIlse