Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Perukkiasiaa!
Voi olla, että olen väärässä, mutta HUS käsittääkseni kilpailuttaa aika ajoin palveluntuottajat ja tämä nyt tällä kertaa sitten voitti.Kyseinen liike sijaitsee Pohjoisella Rautatiekadulla ja on nimeltään Keune Finland Oy (Veijo Kinnunen Oy).
Eihän ketään toki pakoteta kulkemaan "moppi" päässä, monet käyttävät huivia tai kulkevat avopäin.
Ja voihan sitä ostaa peruukinsa mistä haluaa, HUS ei vain korvaa kuin yhden liikkeen kautta ostetut. Käy nyt hyvä ihminen katsomassa edes liikkeen valikoimat ennen kuin ammut kauppiaan.. =)
Ja yritä käyttää hoitojen yhteydessä jäämyssyä, minulla ainakin se olisi auttanut, jos olisin kastellut koko kuontaloni käsisuihkulla ennen hoitoja. Nyt vain päällimmäiset hiukset kostuivat - mutta ne sitten säilyivätkin. Olen vakuuttunut siitä, että loputkin olisivat pelastuneet, jos olisin tajunnut, että hiukseni olivat niin paksut.. No, nyt näytetään kaljurotalta, mutta kasvavathan nuo uudestaan..
En siis lupaa enkä takaa että jäämyssy toimii sinun tapauksessasi, mutta ainakin kannattaisi kokeilla. Ei se ota jos ei annakaan.
- Re: Kolme päivää diagnoosistadansku71
- Re: Kolme päivää diagnoosistakukkamaaria
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Perukkiasiaa!tigemauk
- verovähennysLenni
- Re: verovähennysgradus II
- Re: verovähennysLenni
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennysIlse
- Re: verovähennysMaya