Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolme päivää diagnoosista

Ilse,

Valitettavasti tuo kertomasi ei ole mitenkään tavatonta. En halua pelästyttää enkä masentaa entisestään, mutta kaikenlaista henkilöä tässä tulee matkan aikana vastaan. On erilaisia persoonia ja erilaisia tapoja tehdä työtä. Oma kirurginikin oli aikanaan aika "kova" - ei mitenkään lempeää sorttia. Mutta kuulemma taitava "puukonkäsittelijä" kuitenkin. Kaikkea ei valitettavasti voi saada.

Mutta, yritä jaksaa! Ja yritä todella jaksaa painostamista sen suhteen, että pääsisit mahdollisimman pian tuolle Idmanille. Itse sain yrittää parisen kuukautta ja useamman ihmisen kautta, ennenkuin onnistui. Mutta itse Idmaniin olen sitten ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Tätä psykososiaalista tukea (sillä nimellä se kulkee) ei todellakaan mainosteta ja Idmankin on lähes ylityöllistetty, joten sitä pitää osata kysyä - tai sitten saa vinkin joltakin.

Olen iloinen, että pystyin auttamaan siinä asiassa.
Kristitty Lilja | 27.1.2009 klo 13:10:16